"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

30 July 2010

Muchas gracias mi amigo

Di suatu petang yang sungguh membosankan kat ofis tetiba datang mamat menghantar sampul surat besar tertera nama penuh saya. Walaaa saya dapat kiriman poskad yang sungguh banyak. Sukanyaaa...

Terima kasih buat besfren saya sejak zaman skolah dolu - Ika Abd Samad - yang mengirimkan poskad² tersebut. Rasa macam dan² tuh nak tampal poskad jadikan wallpaper dinding umah. Owhhh besfren saya ituh baru balik berpergian ke Brazil menemankan anak bujangnya yang masuk pertandingan Karate (ker Taekwondo?) World Championship. Sesambil tuh mungkin dia berjalan kat US agaknya.

Bahagianya punya kawan sebegini. Boleh dikatakan kebanyakan kawan² saya (besfren terutamanya!) memang rajin belikan souvenire. Tak kira ke mana pegi tak penah lupakan saya. Pulak tuh siap tahu apa koleksi kegemaran saya. Kengkadang terasa sungguh malu saya dibuatnya... tapi sebenonya mahu!

Gracias por ser un buen amigo mío

No comments: