"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

26 July 2010

Semoga ketemu lagi

Semalam saya jumpa kawan tenet - Cida namanya. Sebelum² nih kami takat jumpa borak² gossip² kat tenet ajer - YM!, fesbuk, twitter dan blog. Kami dah lama kenal sebenonya. Ehhh Cida yang dah lama kenal saya (ker tahu?) dari sorang kawan saya yang lain dan dia carik saya kat tenet pastuh bley jumpa blog saya plak. Kecik ajer dunia tenet nih sebenonya. Dia yang memula tegur dan hantar message kat saya. Sejak dari hari tuh kami jadik kawan

Fakta saya bagi kat atas tuh ada ralat plak. Tenkiu Cida kerana memberikan fakta sebeno. Sesukasuki saya mengubah sejarah. PS: Cantikkk gambo profile tuh

Kebetulan last wiken Cida datang Kolumpo so kami pakat nak jumpa. Saya pun takdelah harap sangat dapat jumpa sebab schedule Cida sepanjang kat Kolumpo punyalah penuh kalah menteri! Tetiba hari Ahad Cida smsed bagitau dia ada kat MidValley. Kebetulan jugak saya dan hubby takde apa² program so kami sesiap gerak jumpa Cida kat MV. Lagipun saya memang ada berhutang donuts dengan Cida.

Saya dan hubby memang jarang skalik pegi MV so tatau kat mana ada jual donuts. Makanya kami bawak Cida pegi Secret Recipes ajer. Sowie Cida next time kita pegi jalan² carik donuts plak yeak...

Sesi potpet² sebelum makanan sampai. Memula jumpa memang 'ai pemalu yu' tapi lelama dah okay molot saya potpet² tak berenti cakap huhuhu

Memandangkan memasing dah heavy breakfast maka kami order yang ringan² sajork. Kalo tau nak bawak Cida pegi SR harusss saya tak ambik breakfast pagi tuh tapi karang malu plak Cida tengok saya mentekedarah. Hobi saya kan makannn...

Kami dapat jumpa sekejap ajer. Lepas borak² kat SR saya dan hubby hantar Cida ke KL Sentral sebab Cida perlu mengejar shuttle ke LCCT. Hehehe takde lah kejar sangat pun sebab masa tiba KL Sentral tuh rasanya memang awal lagik. Cida ada bagi saya miniature perfume tapi saya takde bagi apa² tanda ingatan pun kat dia. Insya Allah lenkalik kalo ada jodoh kita jumpa lagik. Nanti saya bagi balasan hadiah jugak yeak...

Bertemu dan berpisah
Adat manusia biasa
Hilang di mata tapi di hati tidak lupa
Berdoalah kita agar aman dan sentosa
Semoga dapat kita berjumpa di lain masa
Semoga dapat kita berjumpa di lain masa

2 comments:

CIda said...

tq ya for everything.. Eh awak salah fakta la.. sy terjumpa blog awak time sy google lirik lagu, n then baca2 sampai la terjumpa nama penuh awak. terus mcm ring a bell la kan.. hehe :P

cHiQuE CoMeL said...

hahhh salah fakta ek? okie kena betulkan fakta nih... karang kena saman susah saya :D