"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

30 July 2010

The Sorcerer's Apprentice

Jalan² tengok movie...

Mulanya saya tak mau pun tengok movie nih. Entah kat celah tenet mana saya terbaca komen dari sorang blogger pasal movie nih yang katanya sungguh tak best mengantuk zzzZZZzzz.

Memandangkan hubby nak bebeno tengok maka saya ikutkan ajer. Tuh pun siap saya bagitau kalo buhsan saya tanpa segan silu akan bantai tido ajer. Plak tuh kami beli tiket pun dah last minit so dapat seat baris kedua dari depan. Gila ko mendongak sakit leher!

Bila dah start cerita wowww best plak nih. Rasa nak tido hilang terus. Lupa sekejap sakit leher dok mendongak tengok skrin wayang. Takde langsung rasa buhsan macam saya tengok Eclipse arituh. Tetiba terasa pakcik Con Air hensem macho bergaya plak dalam movie nih. Ish² sapa lah yang bidaah bagitau dalam blog dia yang cerita nih tak best mengantuk bla bla bla? Saya tengok okay ajer. Bley layannn...

Jalan cerita dia takde ler macam cerita ahlil sihir apa tuh (Harry Potter?) yang memang saya tak bley masuk langsung! Hok nih ada lawak dia ada serius dia. Best². Seronok lah tengok movie nih.

No comments: