"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

05 August 2010

Hobi?! Suka makan!!

Boring tauuu dok kat ofis nih manjang mengadap PC monitor stok. Pastuh gaduh² ngan supplier lagik. Bley bengong saya dibuatnya kalo terus²an begini. Bagi mengelakkan saya menjadi bengong maka...

Saya suka makan. Hari² saya makan. Tatau apa nama kudap²an kat dalam gambo atas nih. Sebenonya tuh kulit popiah yang disira ngan horlicks. Mantoppp! Saya beli ngan ofismet sebekas harganya RM15. Kengkunon nak buat bekalan krupkrap dalam flite sepanjang perjalanan ke SA nanti tapi sudahnya saya mentekedarah kat ofis nih hah! Lagipun dalam flite tak bley bawak makanan sendirik kan?! Erkkk tuh AirAsia tapi kalo MAS saya tatau plak...

Cik Mimi (mak sedara saya) penah buatkan saya kulit popiah sira jugak tapi disira dengan gula. Saiznya pulak takde lah panjang bebeno macam popiah gambo atas nih. Cik Mimi akan potong kekontot kulit popiah tuh. Kira sesedap ngap lah! Arghhh nanti balik cuti raya saya nak suruh Cik Mimi buatkan kulit popiah sira gula. Kalo balik Kluang memang bley order ajer apa nak makan nanti insya allah terkabullah segala order tuh hehehe

Okayyy saya nak layan diri makan kulit popiah sira horlicks... chiow!

No comments: