"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

04 August 2010

Nak jenjalan cuti² SA

Saya akan berpergian selama beberapa hari...

Saya sudah apply cuti. Alemak cuti tahunan saya tinggal 8.5 hari sahaja tapi pedulik hapa kerana saya memang merupakan spesis yang memerlukan aktiviti jenjalan cuti². Itu blom ditolak dengan cuti raya yang bakal saya ambil selama beberapa hari jugak. Pastuh blom lagik tolak dengan cuti yang takde dalam senarai. Sukasuki cuti...

Berbalik kepada topik saya nak jenjalan cuti² SA. Tetiba rasa macam nak buat contest lah. Ehem ehem mari kita bercontest! Soalannya adalah...

DI MANAKAH DESTINASI PERCUTIAN SAYA???
Okayyy saya bagi tiga klue di sinih:
...MAS...LUAR NEGERI...SA...

Penyertaan terbuka kepada semua pembaca blog saya. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 1 Ramadhan 1431H bersamaan 11 Ogos 2010M. Oh ya buat mereka² yang dah dapat jawapan bocor tuh maka anda tidak dibenarkan sama sekali untuk meneka serta membocorkan jawapan kepada pihak lain. Ai babap yu nanti!!! Sesiapa yang pertama meneka dengan tepat maka saya akan hadiahkan anda dengan souvenire spesel dari tempat percutian saya nih.

Cepat² hantarkan jawapan anda kat ruangan komen

4 comments:

CIda said...

South Africa. Nak fridge magnet ya. Takmo vuvuzela. haha

sγэd тнαυf¡κ λŁ°sнαнαв said...

kalu lua negri ghasenye tak ke'terlampau'wan jika aku teka mcam SABAH..
p/s: ade talian hayat tak?

*adie* said...

saudi arabia?

Nowwa Fitri said...

South Australia ke?