"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

19 August 2010

Kenangan dari SAbah

Saya tak soping banyak pun masa jenjalan cuti² SA arituh. Tatau lah mungkin sebab sebelum nih penah pegi Kota Kinabalu so rasa macam takde apa sangat yang saya nak. Memang lah kemain banyak gelang rantai mutiara kat situh tapi saya bukan minat sangat. Tak reti btol lah saya nak pesen² ala² gituh...

Nih ajer yang saya beli untuk diri sendirik - sehelai pashmina (shawl), dua set gelang rantai mutiara blink² dan sabun gamat. Selain nih saya jugak ada beli dua helai t-shirt SAbah.

Dah nak balik kat epot ada plak poskad cecantik. Memandangkan saya nih gila poskad maka rembatlah apa yang ada. Sungguh comel poskad orang utan tuh kan (^_^)

No comments: