"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

03 October 2010

Salam maaf zahir batin

Lama betul saya tak updet blog kan? Dari musim raya puasa sampai dah nak masuk musim raya haji dasar pemalas dalam badan saya nih tak mau hilang² jugak tapi saya updet jugak lah apa yang ada. Karang tak updet langsung nanti saya jugak yang menyampah kat blog nih. Nanti sapa yang susah??? Saya jugakkk!!!

Entry kali nih saya uplod gambo² masa sesi ampun maaf pada pagi (ker tengahari sudah?) 1 Syawal 1431H.

Nanti bebila bawaklah kakak cuti² naik kapal terbang lagik yeak...

Nanti emak pegi jenjalan memana tuh jangan lupa sponsor kakak untuk jadik escort. Kecik tapak tangan lapangan terbang kakak tadahkan...

Mintak maaf zahir batin sebab rasa macam season nih nak sokong abang Owen lah... dia main bagus plak sekarang nih. Boleh kan?

Hahhh tak payah nak buat muka kontrol ayu... mintak maaf cepat sebab awak banyak dosa kat kita kan?

Lepas nih kita dua geng yeak Rizal. Kakak macam nak bersama sapot abang Owen lah... huhuhu :D

Tahun nih sebenonya saya takde bikin selai pun baju raya baru. Tataulah kenapa tetiba rasa macam tak mau ada baju baru. Lagipun banyak baju kurung saya dalam lemari yang jarang dipakai. Maklum ajer saya pegi keja tetiap hari pakai uniform makanya baju kurung tak terusik langsung. Sudahnya nanti tau² ajer pinggang dah tak muat! Kesian kat baju² kurung tuh semua kan?

Kira tahun nih matlamat saya adalah mengulang pakai baju² kurung mana yang ada. Luckily pinggang saya tak berapa slim bley masuk lagik. Idok kalu tatau lah... mahu saya kena tahan nafas ajer tak pun tahan makan! Owhhh tahan makan tuh yang tak sanggup...

[To be continued...]

No comments: