"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

11 December 2010

Sangat menyampah hokey!

Walaaa tajuk memang tak boleh blah! Bunyik macam marah ajer gituh kan? Sebenonya tak marah sesapa pun cuma... cuma...

Sebenonya harinih merupakan hari ulangtahun kelahiran Along saya kat Cardiff nun yang ke 35. Punyalah saya mencarik gambo hensem dia tapi tak jumpa plak. Skodeng fesbuk Kak Long saya memang takde banyak mana pun gambo. Skodeng blog plak yang banyak gambo anak² buah saya ajer. Adehhh mencik btol tak dapat saya nak tayang Along hensem saya. Cuma gambo bawah nih ajer yang saya kira boleh tahan untuk dimasukkan dalam blog saya tanpa keizinan tuan punya gambo huhuhu!

Pagi tadik saya sempat hantar SMS ucap selamat hari lahir ajer kat Along. Oh yaaa harinih jugak Along angkat barang² naik kontena. Along saya anak beranak dah nak balik sinih selepas empat tahun merantau membawa diri bersama pound sterling! Insya Allah 20 Disember nanti diorang bakal menjejak kaki mengambil bau Malaysia. Insya Allah jugak kalo sempat balik keja terus saya berdesup pegi epot sebab diorang transit kat KLIA sebelum berlepas ke Senai plak. Tak sabar rasanya nak jumpa...

Buat Along saya... walaupun kita berlainan kaler kulit tetapi lobang hidungmu tetappp menjadi pojaan hatiku! Okay² serius... semoga Along panjang umur, mewah rezeki dan sentiasa dilindungi Allah swt.

Hidup Doktor Mawie!!!

No comments: