"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

18 December 2010

Terima kasih teman...

Edisi siasat... ehhh edisi sesat

Entry dah berzaman nih sebenonya tapi baru sekarang dapat saya postkan. Maklum semenjak mula keja baru saya memang takde masa nak menatap blog apa lagik nak post entry bagai. Kengkunon macam sibuk tapi serius memang keja baru sangat sibuk. Saya tak tipu...

Nih sebenonya hadiah fewel untuk saya dari kengkawan CNI. Hok celoreng² macam kulit harimau bintang tuh pemberian dari Kak Haida. Pastuh hadiah yang bersampul cantik tuh hadiah dari geng Akaun - Shikin, Miza, Anita, Hajar, Rinie dan Sharinah. Terima kasih banyak yeak.

Sebelum berenti keja arituh saya jugak telah dibelanja makan. Semua macam tau² saya suka makan. Terima kasih buat Kak Rosita yang belanja makan kat Pick & Brew. Ms. Chay (ex Boss Kecik) dan Amy (yang menggantikan posisi saya) yang belanja makan kat Secret Recipes. Jugak buat Zakiah, Kak Paridah dan Azlin yang belanja makan kat KFC. Ehhh lupa plak saya jugak (bersama Kila) dibelanja makan oleh Ika kat Shogun Sunway Pyramid. Kedua²nya merupakan teman baik saya sejak zaman persekolahan. Makannn sajaaa... ai loikeee!

Buat kengkawan lain yang tak berkesempatan membelanja saya makan tuh hmmm memang saya kecik hati dengan korang!!! Sikit pun tak belanja saya makan. Mencikkk!!! Sebagai ganti bila korang nak belanja saya makan nih??? Hehehe saya gurau² ajer. Walaupun tak merasa dibelanja korang semua tapi kita tetap akan fren² yeak.

Terima kasih buat semua. Jangan kerana saya dah tak keja sebumbung sesama korang maka persahabatan kita terputus. Tak syiok macam tuh kan. Apa guna ada fesbuk sekarang nih... eceh! Semoga ikatan persahabatan kita sentiasa berkekalan. Jangan rindu²an kat saya walaupun saya sedar pasti saya akan dirindui sebab saya akan sentiasa merindu saat² manis bersama korang semua.

Korang jaga diri bebaik tauuu!

No comments: