"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

21 January 2011

Akhirnya jumpa JJJ154

Yeayyy! Ada apa dengan JJJ154???

Hahhh korang yang pernah ikuti blog saya dari dolu mesti dah tau pasal JJJ154 nih. Buat yang tak tau tuh meh saya bagitau... sebenonya dolu saya teringin sangat plet keta nombor JJJ154! Serius tak tipu sampaikan saya mintak tolong ayah book plet tuh untuk saya tapi sayang seribu kali sayang saya kalah bid

Minggu lepas waktu saya pegi kelas memahirkan diri membuat cekelat, maka telah singgahlah saya dan hubby kat pekan Kajang pekena mee goreng kat Sate Kajang Samuri. Apadaaa pegi kedai sate tapi makan mee goreng!

Masa nak ke Sate Kajang Samuri tuh lah saya telah ternampak sebijik Alza kaler hitam kat depan "bluberiti" saya bernombor plet JJJ154!!! Teruja makcik dibuatnya. Mana taknya sebelum nih hubby kata memang ada dua tiga kali dia nampak Kancil kaler putih pakai plet tuh. Hamboiii dah upgrade ke keta lagik beso nampaknya.

Walaupun saya tak dapat nombor plet tuh tapi bila nampak sendirik depan mata rasa kembang kuncup tetap ada. Macam comel ajer nombor plet tuh. Entah sapalah tuan punya nombor tuh yeak sebab kerana dia lah saya tak dapat nombor tuh. Tetiba rasa macam nak berkenalan... eceh!

Kira sekarang saya dah puas hati. Memang wujud nombor plet JJJ154 tuh. Dolu ada gak rasa macam tak puas hati kotlah ayah tak book untuk saya atau hubby saja tipu nak sedapkan hati saya kata pernah nampak keta pakai plet tuh tapi bila dah nampak ngan mata sendirik nih maka saya relakan ia pergi... eceh lagik skalik!

Lagipun sekarang saya kan dah ada J**154 jugak

No comments: