"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

31 March 2011

26 RabiulAkhir 1432H

As salam...

Kalo ikut bulan dan tahun Hijrah maka harinih jatuh hari ulangtahun kelahiran saya yang ke 17 (perlu ker darab 2?). Alhamdulillah Allah masih memanjangkan usia saya namun demikian tidak sedikit pun menuakan saya.

Eh jangan anggap statement saya di atas tuh berbau tidak enak sebab kita seharusnya menerima diri sendiri seadanya. Kalo kita rasa kita sentiasa muda maka mudalah kita. Kalo kita rasa kita tua maka tualah kita. Cuma jangan pulak tua sebelum waktunya!

Okay back on track. Malas betul nak mencari gambo masa saya kekecik dolu. Ada jer gambo masa selebret bestday pertama tapi tak kuasa pulak nak scan so layan jer tengok gambo sewaktu saya berusia 5 atau 6 tahun nih. Hehehe poyo btol rupa saya memang tak comel langsung macam sekarang nih *uhuks*. Sila abaikan fringe saya yang dah sebijon Temenggung Jugah anak Barieng.

Pertengahan April nanti saya selebret bestday ikut bulan Omputih pulak yeak

cHiQuE:
Alangkah seronoknya kalo setahun dua kali selebret bestday dan dua kali jugak dapat hadiah lumayan. Oh verangans...


No comments: