"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

07 May 2011

Hari² pun Mother's Day

Happy Mother's Day buat emak², mama², ibu², mommy² dan umi² di luar sana. Ada sesapa yang panggil emak dia selain dari gelaran yang disebutkan? Takde agaknya kan. Tak kan pulak panggil emak sendiri dengan nama penuh kot kan? *manalah tau kot ada yang kat sinih fefeeling omputih*

Emak saya - Hajjah Ramlah binti Haji Siman. Okay memang fotostat sebab semua muka dalam gambar di atas bulat walaupun kengkadang saya dapat rasakan yang muka saya bujur sireh!

Ibu (MIL) saya - Hajjah Dalima Fatimah binti Haji Mohd Yusof *saya rasa betul nama ayah ibu tuh*. Sayangnya saya tak banyak bergambar dengan ibu so terpaksa letak gambar mintak ampun mintak maaf di pagi raya. *sigh* Hasilnya wajah ibu sipi² ajer.

Doa saya buat emak dan ibu semoga kedua²nya dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang sebaik²nya dan dilimpahkan segala kurnia serta rahmat oleh yang Maha Esa. Amin!

No comments: