"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

05 December 2011

Dasar fa.mim.alif.lam.sin!

Hola!!!

Huiyooo lamanya oh saya tak updet blog. Setakat jengah ajer tapi takde masa nak menaip bercerita. Saya sakit malas! Banyak cerita sebenonya tapi setakat simpan dalam kepala hotak. Salahkan jari jemari nih yang tak kuasa nak menaip. Memang dasar!

Insya Allah nanti saya cari masa terluang updet apa yang patut. Sekarang nih rasa macam tak cukup 24 jam sehari yang dapat tuh. Lagipun mementang saya tak buat duit guna blog maka jadi rumah tinggal dah blog nih. Pelawat pun ada takde jer. Sapa nak datang melawat kalo cerita berlapuk kan?!

Wokey nanti baru saya updet pepanjang. Chiow!

--
Sent from nazwaa's blog on Android

No comments: