"Do not pray for easy lives but pray to be stronger."
John F. Kennedy

13 January 2012

Tahun Baru Wajah Baru

Haiii uols!!!

Selamat tahun baru 2012.
Hahaha dah lepas doblas hari baru nak bagi ucap selamat ^.^

Sempena tahun baru nih saya juga berwajah baru. Selamat sudah saya memBOTOXkan wajah blog nih. Lemas serabut menyampah dah dengan wajah lama. Harap dengan wajah baru yang setenang air di kali nih mampu membuatkan saya lebih bersemangat untuk updet blog. Duit Nuffnang tak naik² tuh kehkeh. Harap tahun baru nih pendapatan dari Nuffnang bakal meningkat uhuks!

Saya janji saya akan updet semua cerita² yang dah lelama tak sempat nak post tuh. Tak kira nak kongsi jugak walaupun sebenonya cerita² tuh semua dah boleh masuk kategori tempoyak basi! Adoyaiii kalo dapat pekena gulai ikan patin masak tempoyak best jugak kan... yummeh!

Adios with LoL ^.^
*cHiQuE CoMeL*

No comments: